הבעיה האמיתית בחייך שאתה לא מודע לה

אתה מרגיש שיש לך בעיה בחיים ושהבעיה הזאת היא אתה? זאת אומרת אתה מרגיש שיש לך בעיות שהן נובעות ממך מעצמך?

לדוגמה, אתה הולך לפסיכולוג או למטפל ואומר לו “יש לי חרדות, אני.. אני! יש לי איזה בעיה עם חרדות, אני צריך להשתחרר מה.”

או שאתה הולך לקואצ’ר ולמאמן אישי אתה אומר לו “אני צריך לפתח ערך עצמי גבוה יותר, תן לי ביטחון עצמי תלמד אותי איך אני בא בביטחון עצמי אל החברה, כי אני יש לי בעיה, אני נמצא בערך עצמי נמוך, אני בחוסר ביטחון”.

אתה חושב ככה על עצמך?

הרבה מאוד חושבים על עצמם, ככה שהם הם הבעיה.

“נו, אז אם לא אני הבעיה, אז מי הבעיה?”

הבעיה היא אחרת לגמרי.

הבעיה האמיתית שיש לך בחיים היא אחת: שליטת הסביבה עליך.

מה זה אומר שליטת הסביבה לאדם?

זאת אומרת שאנחנו נולדים לבית שלא בחרנו מקבלים חינוך שלא בחרנו, מקבלים גנים ותפיסת עולם מדורות קודמים שלא בחרנו, וכל זה ככה נדחס לתוך האני שלך.

ואתה נמצא בסביבה שהסביבה הזאתי מפגינה כלפיך ערכים, ככה כדאי להיראות, ככה כדאי להתלבש, על הרכב הזה כדאי לנסוע, בעבודה כזאת כדאי לעבוד, עם האישה הזאת כדאי להתחתן, עם האישה הזאת כדאי להתגרש.

ועוד אלף ערכים כל רגע ורגע שמעצבים אותך.

עכשיו כל הערכים האלה הם נכנסים אליך, לאני, בלי שאתה יכול לבחור לעשות משהו נגדם. ואתה מרגיש את הפער בין איפה שאני למה שהסביבה מציגה שחשוב ושכדאי ושמוערך.

ואז אתה מרגיש חוסר ביטחון, אתה מרגיש שאתה חלש, אתה מרגיש שאתה לא עומד בדרישות של החברה להצלחה. ואתה מרגיש שיש בך את הבעיה הזאתי, בך זה נובע הבעיה הזאת, ממך.

אז מה עושים? מה עושים?

עושים דבר אחד: מתחילים לברר מי אתה.

“מה זה יתן לי? מה זה אומר בכלל?”

זה אומר שהסביבה שסביבך שולטת עליך מבלי שתשים לב, ואתה נמחק.

אתה נמחק, אתה הופך להיות למרצה ואתה הופך להיות נטול ערך עצמי, כי הסביבה מפגינה משהו גבוה יותר ממה שאתה יודע להפגין, הערך העצמי שלך אוטומטית יורד, והחרדה שלך עולה.

זאת אומרת, ערך עצמי נמוך זה בעיה? חרדות ופחדים, זה בעיה? חוסר ביטחון, זה בעיה? אפילו אני אגיד לך יותר מזה, בעיות בריאותיות, מיגרנות, כאבים גופניים, שהולכים וחוזרים כל הזמן, חוסר בריאות יציבה, זה בעיה?

לא. זה תסמין. כל זה זה תסמין.

זאת אומרת שאנחנו נמצאים בבעיה שהסביבה מחדירה אלינו את הערכים שלה ואנחנו לא עומדים בערכים האלה, ומרגישים מתוך זה את כל התסמינים.

ואז מה אנחנו הולכים ועושים?

ואולי גם אתה עשית את זה..

הולכים לפסיכולוג, ואומרים לו “יש לי בעיה, חרדות, בוא תטפל לי בחרדות.”

והוא עוזר לך לבנות את האני בצורה חזקה ועכשיו אתה מרגיש שבנית משהו עם הפסיכולוג, וקצת שחררת, ונכנסתם לעבר ונכנסתם לילדות וריפאתם את הילד שבתוכך, וניסיתם לעשות שמה איזה קשר חדש באני שלך.. אתה מרגיש חזק יותר ואתה הולך מחר לחברה, ו… הכל נופל. הכל נשבר.

למה?

כי הבעיה היא לא לבנות אני חזק!

הבעיה היא: מה הסביבה משפיעה עליך?

זאת אומרת, זה כמו שאתה שותה מים, ותתאר לעצמך שבמים האלה, יש משהו רעיל, משהו לא בריא ואתה שותה אותם על בסיס יומי ועכשיו אתה הולך לרופא..

אתה אומר לו “תשמע דוקטור, יש לי כאבים בגוף, כאבים בבטן, כאבים בראש, אני לא יודע מה זה ואיך זה ומה..” והוא אומר לך “באמת יש לך בעיה, אני רואה בכבד ובזרימת הדם ובחופשיות בגוף לא יודע במה. קח את הכדור הזה ותשתה אותו כל יום.”

עכשיו אתה לוקח את הכדור הזה ושותה אותו כל יום, מנסה להרגיע את התסמינים ותוך כדי ממשיך לשתות את המים האלה…

אז יש לי שאלה אליך..

האם יש איזה כדור בעולם, שיעזור לך להעביר את הכאבים האלה אם לא תפסיק לשתות את המים האלה?

כנראה שלא.

לכן הבעיה היא לא למצוא את התרופה או את הרופא, אלא להפסיק לשתות את המים האלה ואפילו להחליף מים.

זאת אומרת לראות מה מהסביבה נשפך אלינו, איזה ערכים מהסביבה ממלאים אותנו וגורמים לנו את כל הערך העצמי נמוך, חוסר ביטחון, חרדות בעיקר, וללמוד איך אנחנו מחליפים מסביבה רעה לסביבת השראה!

סביבה שמזינה אותך בעוצמה.
סביבה שעוזרת לך לגלות את האני האמיתי שלך.
סביבה שעוזרת לך להיות רופא לעצמך.
סביבה שעוזרת לך לגלות את החוזקות שבך ולהבליט אותן.
סביבה שעוזרת לך לגלות מהם הכישרונות האמיתיים שלך, ובאמצעותם להוביל את החיים שלך.
סביבה שעוזרת לך לעלות על המסלול האמיתי שלך.
זה סביבת השראה, זה ריפוי אמיתי.

ריפוי אמיתי = הבעיה נעלמת!

ולא צריך תהליכים ארוכים של שנים, שנים, שנים של טיפולים ושל עוד קצת עוד איזה גרם פה ועוד איזה גרם פה.. אבל עוד בעיה מפה, ועוד בעיה מפה, ועוד גרם פה..

זה לא תהליך בריא.

לכן הבעיה האמיתית היא שליטת הסביבה על האדם.

הריפוי האמיתי הוא סביבת השראה, ולגלות את האני האמיתי שלך.

בקרוב אני פותח סדנה חדשה שנקראת ‘ללכת על האני’, אם זה מעניין אותך לגלות איך אתה הולך לאני האמיתי שלך משתחרר מחרדות סופית, ב100%, לא ב-30% ועכשיו קצת יותר נוח לך בחיים.. ב100%!

להתרפא מהבעיות האלה מהתסמינים האלה, ולהתחיל ללכת על המסלול האמיתי שלך, אז תלחץ כאן ובוא נמצא לך את המסלול האמיתי שלך.
נתראה.

סדנת המהפך-האישי

ללכת על האני​

אני מזמין אתכם לדרך חיים חדשה של הגשמה עצמית, מהפכנית, מאתגרת ואחרת לגמרי מהמוכר שתעזור לכם לפתוח בקשר אמיץ עם עצמכם, לפרוץ דרך להרפתקה של הגשמה עצמית בלתי רגילה, וסוף-סוף לאחוז בתחושה שעכשיו אתם מצליחים לקרון לעולם את מי שנועדתם להיות מבלי להיתקע במקום בגלל הססנות או פחד שאינם הולמים את החזון הגדול לחייכם שעליו חלמתם כל השנים!

תכנית היסוד של השיטה

מפת הדרך אל האני האמיתי שלך

הרגשת שאתה מת פשוט לפרוץ מתוך עצמך, להתבטא, להתרחב, אבל לא משנה כמה עבדת על זה, עדיין היית נשלט על ידי משהו בתוכך.. ניסית ליצור שינויים בעצמך, בנפשך, בסביבות שלך, אבל עדיין לא נעמדת על הנקודה שאתה שלם עם המדרגה הספציפית הזו בחייך, באמת מחובר לעצמך, מאמין בעצמך, ואוהב את החיים שלך, שאתה מרגיש ממש שמצאת את עצמך, ושהעולם שלך הוא השתקפות של הביטוי האמיתי היצירתי של עצמך? למה? זאת מפת הדרך שתסביר לך למה.

מה הצעד הבא בשבילך:

סדנת המהפך-האישי

ללכת על האני​

אני מזמין אתכם לדרך חיים חדשה של הגשמה עצמית, מהפכנית, מאתגרת ואחרת לגמרי מהמוכר שתעזור לכם לפתוח בקשר אמיץ עם עצמכם, לפרוץ דרך להרפתקה של הגשמה עצמית בלתי רגילה, וסוף-סוף לאחוז בתחושה שעכשיו אתם מצליחים לקרון לעולם את מי שנועדתם להיות מבלי להיתקע במקום בגלל הססנות או פחד שאינם הולמים את החזון הגדול לחייכם שעליו חלמתם כל השנים!

תכנית היסוד של השיטה

מפת הדרך אל האני האמיתי שלך

הרגשת שאתה מת פשוט לפרוץ מתוך עצמך, להתבטא, להתרחב, אבל לא משנה כמה עבדת על זה, עדיין היית נשלט על ידי משהו בתוכך.. ניסית ליצור שינויים בעצמך, בנפשך, בסביבות שלך, אבל עדיין לא נעמדת על הנקודה שאתה שלם עם המדרגה הספציפית הזו בחייך, באמת מחובר לעצמך, מאמין בעצמך, ואוהב את החיים שלך, שאתה מרגיש ממש שמצאת את עצמך, ושהעולם שלך הוא השתקפות של הביטוי האמיתי היצירתי של עצמך? למה? זאת מפת הדרך שתסביר לך למה.

תגיות:

שתפו:

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *